9 lakih vježbi za bolove u leđima, koje će vam oduzeti minimum vremena

0
3304

9 jednostavnih, ali vrlo efikasnih vežbi za kičmu i leđa, za koje nije potrebno mnogo vremena i posebnih fizičkih priprema, a koje pritom daju veoma dobre rezultate!

Veliki deo života provodimo u sedećem položaju. Bez obzira imate li 20 ili 60 godina, mnogi od vas su verovatno bar jednom doživeli neugodnost i bol u krstima. Srećom, postoje vežbe koje pomažu da se spreči ili ublaži taj neprijatan simptom.

1. Dečija poza

– Stanite na sve četiri i ispružite ruke ispred sebe.
– Spustite zadnjicu na pete.
– Spustite glavu na pod i pomerajte dlanove napred, sve dok se ruke sasvim ne ispruže. Zadržite se u tom položaju 30 sekundi

2. Četvorka

– Lezite na pod i savijte kolena. Rastojanje između stopala treba da bude jednako širini vaših kukova.
– Savijte levu nogu, a desnu nogu podignite i stavite na levo koleno. Rukama obuhvatite levu butinu i lagano je povucite ka sebi.
– Glava i ramena treba da ostanu na podu. Trebalo bi da osetite zatezanje u desnoj butini.
– Zadržite i jednu i drugu nogu u tom položaju po 30 sekundi.

IZVORuspesnazena.com