Muči vas višak masti ispod brade tzv. podvaljak. Riješite ga se u jednom potezu ovom jednostavnom vježbom

0
363

Boranje i opuštanje kože karakteristično se povećava s porastom godina, a kada je reč o podvaljku veliku ulogu igraju genetika i telesna masa, pa se tako kod gojaznih osoba može uočiti pojava podvaljka. Evo načina na koji možete da ga se rešite.

20-ak minuta efektivnih vežbi i masaže daće sjajne rezultate. Postoje tri tipa vežbi koje svakodnevno možete primenjivati.

Nagnite glavu unazad i blago isturite donju vilicu, tako da osetite da se mišići vrata zatežu. Brojite do 10. Polako vratite glavu napred, nekoliko centimetara, pa je ponovo nagnite nazad. Naginjite glavu samo nazad-napred, nemojte iskretati vrat u stranu. Ključna tačka je područje ispod brade, upravo tu treba da osetite zatezanje.

masaza

Posle ove vežbe, opustite vrat, oborite glavu tako da osetite da su se mišići relaksirali. Ponovo zabacite glavu unazad i isturite donju vilicu. Zadržite taj položaj brojeći do 10.

Vratite glavu u početni položaj pa sada polako podižite bradu naviše i to sporim pokretima. Rad na mišićima ispod brade ne samo što će ih zategnuti, već će se tako blago i popuniti opuštena koža vrata.

Pogledajte video u kome su demonstrirane vežbe čijom primenom znatno možete regulisati podvaljak.

Loading...

Komentari na članak:

IZVORnaxi.rs