Kako se osloboditi stresa

0
188
Stres

Dodirom uha na odgovarajuće tačke možete da se opustite
Stres
Uho je veoma osjetljivo, a dodirom na odgovarajuće tačke možete da se opustite. Evo nekoliko savjeta kako da se pritiskom na određene tačke najbrže oslobodite stresa.

Lezite na leđa, stavite šake na uši, zatvorite oči i pet puta duboko udahnite i izdahnite.Unutrašnjost ušne školjke masirajte nježno kažiprstom oko dva minuta kružnim pokretima od unutrašnjem ka spoljnom dijelu uha. Na kraju ubrzajte pokrete, a vježbu ponovite pet puta, svaki put prije vježbe duboko udahnite i izdahnite.

Uhvatite uho na gornjem dijelu palcem i kažiprstom, tako da kažiprst bude u unutrašnjosti, a palcem na spoljnom dijelu masirajte cijele uši od vrha do rese. Na kraju resicu nježno povucite nadole tri puta. Tretman završite masažom djela iza uha, kažiprstom stavite iza gornjeg djela i lagano pritiskajte i pomjerajte prsta na dole. Ovo ponovite tri puta.

Stručnjaci savjetuju da se fokusirate na određene tačke na ušima, u zavisnosti od toga kakve tegobe imate. Pritisak na gornji dio podstiče cirkulaciju u nogama, ublažava reumu i pozitivno djeluje na stopala i ukočene zglobove. Središnji dio uha smanjuje tegobe u probavnim organima, sprečava zatvor, poboljšava funkciju želuca, jetre, pankreasa, debelog i tankog crijeva. Ova tačka takođe smiruje i nervni sistem. Masiranje ušne rese oslobađa od bolova i napetosti u glavi, vratu i ramenima, pomaže da se koncentrišete i izborite sa migrenom.

Loading...

Komentari na članak: