Tri minuta prije spavanja: Lake vježbe koje će vaše noge učiniti vitkijim

0
2594

Kao što često kažu treneri fitnesa – najvažnije je biti redovan u treniranju! Budimo iskreni prema sebi: nije baš zabavno vežbati, a pogotovo ne svakodnevno. Lakše ćete se upustiti u bitku za vitku i željenu figuru kad znate da vam za to ne treba mnogo vremena.

Kratak kompleks vežbi koji je osmislila je Trejsi Anderson, poznati trener američkih zvezda, omogućava vam da uklonite takozvane masne naslage na kolenima i butinama, koje imaju čak i vitke osobe.

Kratkim vežbama ćemo učvrstiti zadnji, prednji i unutrašnji deo butina.Jedna od nesumnjivih prednosti ovog kompleksa vežbi jeste u tome što koristi osobama koje imaju problema sa oticanjem nogu i proširenim venama.

Kako da noge postanu vitke
1. Mesto za vežbu – krevet.
2. Vreme vežbanja – 3 minuta.
3. Vreme za vežbanje –ujutro, nakon buđenja ili pred spavanje.
4. Učestalost – svakodnevno.

1. Učvršćujemo prednji deo butina.
Učestvuju i postaju vitkiji: prednji deo butina, kolena i trbušni mišići.

Početni položaj – ležati na leđima, s rukama pored tela. Podići obe noge pod pravim uglom, maksimalno ispravljajući kolena i istežući stopala. Noge naizmenično savijati i ispravljati ih, vraćajući ih u osnovni položaj, pazeći da kolena držimo sastavljena i zatezati prednji deo butina.

Ponoviti: svakom nogom po 10 puta.

Kako da znate da li vežbu izvodite pravilno: pojavljuje se unutrašnja toplota u predelu nogu.

Važno: kolena u početnom položaju treba ispraviti što više možete.

Nastavak na sljedećoj stranici…

Loading...

Komentari na članak:

IZVORuspesnazena.com