UBLAŽITE CELULIT: Pravilna ishrana u kombinaciji sa fizičkom aktivnošću

0
55
Foto © by http://directorsblog.health.azdhs.gov/

Pravilnom ishranom možete znatno da ublažite celulit, a u kombinaciji sa fizičkom aktivnošću i da ga potpuno eliminišete. Nije potrebno da držite dijete i da se izgladnjujete, jer i mršave devojke imaju ovaj problem, već je bitno da u jelovnik uvrstite prave namirnice.

Foto © by http://directorsblog.health.azdhs.gov/
Foto © by http://directorsblog.health.azdhs.gov/

Izbegavajte mesne prerađevine i namirnice koje sadrže visok procenat masti i soli. Ako ne možete bez crvenog mesa, izbegavajte da ga pržite, već ga kuvajte ili grilujte na roštilju.

Svakodnevno jedite ribu i morske plodove.

Jaja jedite tvrdo kuvana, nikako kao kajganu ili “na oko”, koja se pripremaju na ulju.

Izbegavajte slane i kalorične sireve kao što je feta, umesto nje i kačkavalja jedite mladi sir od kozjeg i kravljeg mleka.

Povrće konzumirajte u svežem stanju ili ga kratko pripremite na pari, jer dugim kuvanjem gubi dragocene sastojke.

Salate začinjavajte svežim začinskim biljkama (bosiljkom, peršunom, nanom, mirođijom, ruzmarinom…), maslinovim uljem i limunovim sokom umesto sirćeta.

Zaboravite na šlag, slatku pavlaku i poslastice koje su bazirane na njima, jedite voćne salate za desert, poslastice sa medom, sutlijaš, griz…

Potpuno izbacite kupovne sokove iz upotrebe, gazirane i negazirane. Što češće pijte napitke od sveže ceđenog voća i povrća koji su zdravi i bogati voćnim šećerima, mineralima i vitaminima.

Protiv celulita se naročito preporučuje celer, šargarepa i paradajz.

Jedite svaki dan u približno isto vreme, obedujte sporije i dobro sažvaćite svaki zalogaj.

Loading...

Komentari na članak:

Izvor: medio