DECA SE ZBOG LEKOVA PRETVORILA U VUKODLAKE! Roditelji primetili da im rastu dlake svuda, a onda je otkriven UZROK

0
551

Šesnaestoro dece razvilo je sindrom koji je nazvan “sindrom vukodlaka” nakon što su lečeni neispravnim lekovima u Španiji.

Deci je davan lek omeprazol koji se koristi za lečenje problema sa želucem i želudačnom kiselinom. Međutim, u tom leku je bilo tragova minoksidila, jedinjena kojim se leči ćelavost i podstiče rast kose.

To je dovelo do toga da deca razviju poremećaj koji utiče na to da im dlake rastu svuda po telu. Roditelji dece primetili su da im dlake rastu po čitavom licu, i zato su se obratili lekarima.

Ovako izgleda imati “sindrom vukodlaka”:

Španska agencija za lekove i zdravstvene proizvode sada je uklonila nekoliko serija lekov. Za šaržu lekova – iz kompanije Farma-Kuimica Sur-a i sa brojem 11072/10/42 – sada se kaže da su uglavnom povučeni, osim poslednjih nekoliko paketa koji se trenutno pronalaze.

Veruje se da su lekovi uvezeni iz Indije.

Loading...

Komentari na članak:

IZVORespreso.rs