Ovako izgleda napad panike: Jeziva snimka majke obilazi internet, a nosi potresnu poruku

0
1

Napade panike ne možete predvidjeti. Događaju se iznenada!

Sophie Mei Lan iz Velike Britanije objavila je na YouTubeu snimku sebe kako prolazi kroz napad panike dok se u pozadini igraju njezina djeca.

Snimka traje dvije minute, a ona snima kako pokušava svoj napad sakriti od obitelji.

– Htjela sam zapravo pokazati kako izgledaju mentalne bolesti. Imam divnu obitelj, muža punog ljubavi, dom i djecu, i opet bolujem od teške mentalne bolesti. Neki će se čuditi što se u ovakvim trenutcima sjetim snimati, ali želim prikazati pravu, surovu stranu života. Ovo snimanje je na mene imalo terapeutsko djelovanje, jer me ljudi iz okoline uglavnom vide kao uspješnu i “normalnu” ženu. Ovu stranu mene niko ne zna – kaže Sophie.

– Napade panike ne možete predvidjeti. Događaju se iznenada, ali i kada sam umorna, nervozna ili me je netko razočarao. Želim uvijek biti tu za svoju djecu, ali nekada je to strašno teško i osjećam se kao da sam ih iznevjerila. Kada smo sami u kući, a ja imam napad panike, ne mogu jednostavno izaći iz kuće i potražiti pomoć jer sam odgovorna za njih. Zato mi ostaje samo da pričekam da prođe – priča ova mama, prenosi Blic.

Inače, istraživanje koje je ChannelMum.com kaže da je oko 85 posto majki u nekom trenutku trudnoće ili prvih mjeseci sa bebom doživjelo neku vrstu anksioznosti ili uopće problema s mentalnim zdravljem. Ipak, više od polovine njih tvrdi da ih liječnici na to nisu upozorili. Na sve to, oko 23 posto roditelja priznalo je da su imali napad panike dok su čuvali djecu.

Što je napad panike?

To je vrsta anksioznosti i odgovor tijela na opasnost, stres ili uzbuđenost. Često nema vidljivih okidača.

Simptomi mogu uključivati sljedeće:

– Ubrzan rad srca.

– Vrtoglavicu.

– Iznenadni nalet vrućine ili hladnoće.

– Bol u trbuhu i/ili grudima.

– Mučninu.

– Klecanje u koljenima.

– Poteškoće u disanju.

Mnogi kažu da simptomi dosta podsjećaju na infarkt, a napad obično traje između 5 i 20 minuta. Za to vrijeme, trebali bi se usredotočiti na disanje i brojanje do pet prilikom uzdaha i izdaha.

IZVORnovizivot